Antalya'da bekçiler görev başında

Kent genelindeki mahalle ve çarşılarda görevlendirilen bekçilerden 29'u mesaiye başladı

ANTALYA (AA) - Antalya'da mahalle ve çarşılarda görev yapacak bekçilerden 29'u ilk görevlerine çıktı.

Muratpaşa İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Çiftçi, göreve çıkmadan önce bekçilere uyarılarda bulundu.

Bekçilerden mevzuata hakim olmalarını, vatandaşla diyaloglarına dikkat etmelerini isteyen Çiftçi, telsizle muhabere konusunda da nasıl davranmaları gerektiğini anlattı.

İçişleri Bakanlığınca il genelindeki emniyet müdürlükleri bünyesinde çalıştırılmak üzere Antalya'da alınan 170 mahalle ve çarşı bekçisi, eğitimlerinin ardından Akdeniz Üniversitesi Gazi Mustafa Kemal Spor Salonu'nda düzenlenen törende yemin etmişti.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ