Antalya'da batan tur teknesi yüzeye çıkarıldı

Kaleiçi Yat Limanı açıklarında 3 Eylül'de batan tekne, balon yöntemiyle yüzeye çıkarıldıktan sonra römorkörle limana çekildi

ANTALYA (AA) - Antalya'da batması sonucu 2 kişinin yaşamını yitirdiği tur teknesi, balon yöntemiyle yüzeye çıkarılarak römorkörle limana çekildi.

3 Eylül'de batan tur teknesi, balon yöntemiyle su yüzeyine çıkarıldı. Tekne, ardından römorköre bağlanarak Port Akdeniz Liman İşletmesi'ne çekildi. Teknede cumhuriyet savcılığının talebi üzerine bilirkişi incelemesi yapılacağı öğrenildi.

Öte yandan, Akdeniz-Seagull Ekim 2016 Deniz Kirliliği Tatbikatı'nı izlemek için limana gelen Antalya Valisi Münir Karaloğlu da tekneyi inceleyerek bilgi aldı.

Antalya'da 3 Eylül'de Kaleiçi Yat Limanı'ndan günübirlik tura çıkan, dönüş yolunda fırtınaya yakalanarak su alıp batan "Kurt C" adlı teknedeki 86 kişiden 84'ü kurtarılmıştı. Serap Çelik ve Lübnan uyruklu Samira Frayha'nın cesetleri, dalgıçlar tarafından 4 Eylül'de çıkarılmıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE