Antalya'da balon balığı yiyen kişi hastaneye kaldırıldı

Alanya'da tuttuğu balon balığını yiyen kişi hastanede tedavi altına alındı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Alanya ilçesinde denizden tuttuğu balon balığını yiyen kişi zehirlendi.

Mahmutlar Mahallesi'nde yaşayan 58 yaşındaki Ali Yüzen, denizden tuttuğu balon balığını evine götürerek yedi.

Bir süre sonra fenalaşan Yüzen, yakınları tarafından çağrılan 112 Acil Servis ekibince Alaaddin Keykubat Üniversitesi Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Zehirlendiği belirlenen Yüzen, tedavi altına alındı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu