Antalya'da "bağış" bahanesiyle dolandırıcılık iddiası

Lösemi hastası çocuklara bağış yapma bahanesiyle dolandırıcılık yaptıkları öne sürülen 4 kişi gözaltına alındı

ANTALYA (AA) - Antalya'da lösemi hastası çocuklara bağış yapma bahanesiyle dolandırıcılık yaptığı iddia edilen 4 kişi yakalandı.

LÖSEV için yardım topladıkları iddia edilen kişiler tarafından dolandırıldıklarını belirten bazı vatandaşlar, durumu polise bildirdi.

Telefon kayıtlarından zanlıların kimlik bilgilerine ulaşan ekipler, M.T, M.Y, M.S. ve M.Ş.E'yi Ankara, Mersin, Antalya ve İzmir'de gözaltına aldı.

Zanlıların, telefonla ulaştıkları ve valilikten aradıklarını belirttikleri vatandaşlardan, lösemi hastası çocukların tedavisi için yardım talep ettikleri öne sürüldü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL