Antalya'da 5 yıldızlı otelde yangın

Belek Turizm Merkezi'nde faaliyet gösteren otelin hamam ve saunasında çıkan yangında dumandan etkilenen 3 personel hastaneye kaldırıldı

ANTALYA (AA) - Antalya'da 5 yıldızlı otelde çıkan yangında 3 personel dumandan etkilendi.

Belek Turizm Merkezi, Boğazkent Mahallesi'ndeki otelin hamam ve saunasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Otel müşterileri, tedbir amacıyla tahliye edildi.

Yangın, Antalya Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekiplerince büyümeden söndürüldü.

Dumandan etkilenen otel çalışanları Perihan Sarıca, Kader Alpar ve Ahmet Yıpramaz, Serik Devlet Hastanesine kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL