Antalya-Konya karayolunda seyreden Mercedes alev aldı

Antalya'nın Manavgat ilçesinde seyir halindeki otomobil, motor bölümünde çıkan yangında kullanılamaz hale geldi.

Olay, Hacıobası Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Antalya-Konya D-695 karayolunda Manavgat istikametinden Akseki istikametine seyir halindeki Yaşar A.K.'nın kullandığı 01 AHK 734 plakalı Mercedes marka otomobilin motor bölümünden duman çıkmaya başladı.

112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbar üzerine olay yerine Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Manavgat Birimine bağlı itfaiye, Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı Merkez Jandarma Karakolu, Manavgat Bölge Trafik Amirliğine bağlı ekipler sevk edilirken, itfaiyenin müdahalesi sonucunda söndürülen otomobil tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yapılan incelemeler sonucunda yangının elektrik aksamında yaşanan arıza nedeniyle çıktığı belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu