Antalya-Konya karayolu trafiğe açıldı

ANTALYA (AA) - Kar yağışı nedeniyle kapanan Akseki-Seydişehir karayolu, temizleme çalışmalarının ardından yeniden ulaşıma açıldı.Antalya'yı Konya'ya...

ANTALYA (AA) - Kar yağışı nedeniyle kapanan Akseki-Seydişehir karayolu, temizleme çalışmalarının ardından yeniden ulaşıma açıldı.

Antalya'yı Konya'ya bağlayan Akseki-Seydişehir karayolunun, bin 825 rakımlı Alacabel mevkisinde etkili olan kar yağışı nedeniyle ulaşıma kapanmasının ardından karayolları ekipleri çalışma başlattı.

Yaklaşık 10 saatlik çalışmanın ardından yol yeniden ulaşıma açıldı. Yağış nedeniyle görüş mesafesinin düştüğü Alacabel mevkisinde, karayolları ekipleri çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor. Yolda tuzlama çalışmaları yürütülüyor.

Gizli buzlanma nedeniyle hasarlı trafik kazalarının meydana geldiği bölgede, sürücüler dikkatli olmaları konusunda uyarılıyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu