Antalya 7'den 70'e ceza yemeden duramıyor

Antalya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında polisin uyarılarına rağmen parkta oturmaya devam eden 3 kişiye 9 bin 546 lira ceza kesildi.

Muratpaşa ilçesi Konuksever Mahallesi'nde devriye gezen polis ekipleri bir parkta gördükleri 3 genci evlerine gitmeleri yönünde uyardı.

Bölgeye ikinci kez gelen ekipler, gençlerin parkta oturmaya devam etmesi üzerine cezai işlem uyguladı.

Ekipler, kimlik bilgilerini aldıkları gençlere sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal ettikleri gerekçesiyle 3 bin 182'şer lira ceza kesti.

ANTALYA Haberleri

Sıcaktan bunaldılar, deniz yerine süs havuzuna girdiler
Alara Çayı’nda kayıp genç için aramalar 11’inci gününde devam ediyor
Fatma bulundu!
Avlanması ve satışı yasak olan 603 kilo balığa el konuldu
Otluk alanda çıkan yangın seralara sıçramadan söndürüldü