Anne ve oğlu sobadan sızan gazdan zehirlendi

Konya’nın Beyşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle bir anne ve oğlu hastaneye kaldırıldı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle bir anne ve oğlu hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Hacıarmağan Mahallesi’nde ikamet eden Fatma Çay (42) ve oğlu Hamza Çay, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Olayı, 112 Acil Servis ekiplerinden yardım isteyen komşularının fark ettiği öğrenildi. Anne ve oğlunun sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu