Karatay’a bağlı Sarıhasan mahallesinde meydana gelen olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve 2 oğlu hastaneye kaldırıldı. Yeni yaktıkları kömür sobanın yatacakları odayı dumanla kaplamasına rağmen yeteri kadar havalandırma yapmadan anne Aysel Kaya çocukları Bahri (26) ve Rahim Kaya (22) zehirlendiklerini anlayarak ambulansa haber verdi. Numune Hastanesi'ne kaldırılan anne ve çocukları tedavi altına alındı. Bahri ve Rahmi Kaya'nın sağlık durumunun iyi olduğu, anne Aysel Kaya'nın gözlem altında tutulduğu öğrenildi.
Anne ve iki oğlu sobadan zehirlendi
Karatay’a bağlı Sarıhasan mahallesinde meydana gelen olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ve 2 oğlu hastaneye kaldırıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?