"Ankara'yı Seviyorum" kampanyasının talihlileri belli oldu

ANKARA (AA) - Ankara Ticaret Odasının (ATO) "Ankara'yı Seviyorum" sloganıyla gerçekleştirdiği alışveriş kampanyası kapsamında hediye edilen otomobilleri...

ANKARA (AA) - Ankara Ticaret Odasının (ATO) "Ankara'yı Seviyorum" sloganıyla gerçekleştirdiği alışveriş kampanyası kapsamında hediye edilen otomobilleri kazanan talihliler belli oldu.

Söz konusu otomobillerin sahipleri, ATO Meclis Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen ve Oda Başkanı Salih Bezci'nin de katıldığı çekilişle belirlendi.

Noter huzurunda yapılan çekilişe, alışveriş kampanyası kapsamında 6 Mayıs - 6 Haziran'da kredi ve banka kartlarıyla 25 liranın üzerinde alışveriş yapanlar katıldı.

Çekiliş sonucunda, 3 talihli Mercedes CLA, 40 talihli ise Fiat Egea kazandı.

Talihlilere araçları, yasal süreçler tamamlandıktan sonra teslim edilecek.

AA

Ekonomi Haberleri

259 MİLYONLUK ÜLKENİN ELEKTRİĞİNİ TÜRKİYE DAĞITACAK
"ELEKTRİK DAĞITIMINDA EN AZ 50 MİLYAR DOLARLIK YATIRIM İHTİYACI VAR"
YARGITAY’DAN İŞ SÖZLEŞMELERİ İÇİN ÖNEMLİ KARAR
TEK SAHADA HEDEF 20 MİLYON METREKÜP
NATO'DAN BÜYÜK ÖVGÜ