Ankara'nın göbeğinde silahla yol kesen eşkıyalar koşarak kaçtılar

Ankara'da silahlı 3 şahıs, sokak ortasında 2 kişinin yolunu kesip darp etti. Sonra yaya olarak kaçtılar.

Olay, akşam saatlerinde Keçiören ilçesi Tepebaşı Mahallesi'nde gerçekleşti.

Edinilen bilgiye göre, ellerinde silah bulunan 3 şahıs, motosiklet ile seyir halindeki 2 kişinin yolunu kesti.

Tartışmanın neden çıktığı bilinmeyen olayda, sokak ortasında 2 kişiyi darp eden şahıslar, yaya olarak ara sokaklara kaçtı.

Cep telefonu kamerasına yansıyan anlarda şahıslardan birinin, motosiklet kaskı ile yerde yatan kişiye art arda vurduğu görüldü.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar