Ankaragücü 6 yıl sonra Süper Lig'de

Spor Toto 1. Lig'in bitimine bir hafta kala deplasmanda G. Manisaspor'u 3-0 yenen Ankaragücü, 6 yıl aradan sonra Süper Lig'e yükseldi.

Spor Toto 1. Lig'in bitimine bir hafta kala deplasmanda G. Manisaspor'u 3-0 yenen Ankaragücü, 6 yıl aradan sonra Süper Lig'e yükseldi.

 

Ankaragücü'de Süper Lig özlemi bugün sona erdi. G. Manisaspor'u, Kehinde, Mehmet Umut'un (2) golleriyle 3-0 mağlup eden Ankaragücü, Boluspor'un Eskişehirspor ile berabere kalmasıyla adını Süper Lig'e yazdırdı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte başkent ekibi büyük sevinç yaşadı. Teknik heyet ve futbolcular Süper Lig'e yükselmenin mutluluğunu tribünlerle paylaşırken, bazı oyuncuların ise gözyaşlarına hakim olamadığı gözlendi.  

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi