Ankara'da üniversite öğrencilerinden karma sergi

ANKARA (AA) - Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi (AYBÜ) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ile Meslek Yüksekokulu Grafik Bölümü öğrencileri tarafından...

ANKARA (AA) - Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi (AYBÜ) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ile Meslek Yüksekokulu Grafik Bölümü öğrencileri tarafından Esenboğa Külliyesin'de karma sergi açıldı.

Serginin açılışını AYBÜ Rektörü Prof. Dr. Metin Doğan ve öğretim görevlileri birlikte yaptı.

Öğrencilerin emeklerinin sergilenmesinden dolayı duyduğu mutluluğu dile getiren Doğan, rölyef alanında 50, yağlı boya alanında 60 eserin sergilendiğini kaydederek, öğrencilerin yaptığı özgün eserlerin göz doldurduğunu söyledi.

Konuşmanın ardından açılışı yapılan sergi, 19 Mayıs'a kadar gezilebilecek.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL