Ankara'da trafik kazası: 2 yaralı

Sürücüsü alkollü olduğu iddia edilen otomobilin, yol ayrımını gösteren levhanın direğine çarpması sonucu 2 kişi yaralandı

ANKARA (AA) - Ankara'da otomobilin, yol ayrımını gösteren levhanın direğine çarpması sonucu 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Batıkent istikametinde ilerleyen Hüseyin Ç'nin kullandığı 06 RNT 72 plakalı otomobil, Yenimahalle Fatih Sultan Mehmet Bulvarı'nda kontrolden çıkarak Konya yolu ayrımını gösteren levhanın direğine çarptı.

Kazada araçta bulunan 4 kişiden sürücü Hüseyin Ç. ile Adem Ü. yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalelerini yaptıktan sonra yaralıları hastaneye kaldırdı.

Yapılan ilk incelemede sürücünün alkollü olduğunun belirlendiği iddia edildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?