Ankara'da park halindeki minibüs yangını

Çankaya'da gece saatlerinde alev alan park halindeki minibüs kullanılamaz hale geldi-Ankara Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı, yangının çıkış nedenini araştırdıklarını bildirdi

ANKARA (AA) - Çankaya'da park halindeyken alev alan minibüs kullanılamaz hale geldi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Çankaya İlçesi Barış Manço Caddesi üzerinde park halinde bulunan bir minibüs, gece saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Vatandaşların olayı bildirmeleri üzerine olay yerine varan itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü. Minibüs kullanılmaz hale geldi.

Açıklamada, minibüsün kullanılamaz hale geldiği belirtilirken, yangının çıkış nedeninin araştırıldığı kaydedildi.




AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL