Ankara'da mantar zehirlenmesi

Ankara’nın Çubuk ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen 3 kişi, hastaneye kaldırıldı.Alınan bilgiye göre, Ankara’da yaşayan ve Çubuk'taki akrabalarını ziyarete gelen...

 

Ankara’nın Çubuk ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen 3 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Ankara’da yaşayan ve Çubuk'taki akrabalarını ziyarete gelen  aynı aileden Senem Iğnak (36)  İsmail Iğnak (8), Süleyman Iğnak (17)  ormandan topladıkları mantarları yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Yakınları tarafından Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Iğnak ailesi, burada yapılan ilk müdahalenin ardından Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.

Hastaların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu