Ankara'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

ANKARA (AA) - Ankara'nın Çubuk ilçesinde, karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu 1 kişi yaşamını yitirdi. Alınan bilgiye göre, Karadana Mahallesi'nde ikamet...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Çubuk ilçesinde, karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu 1 kişi yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Karadana Mahallesi'nde ikamet eden ve eşinden ayrıldığı için bir süredir yalnız yaşayan 62 yaşındaki Mustafa Akbaş'ı 3-4 gündür görmeyen komşuları, durumdan şüphelenerek eve gitti. Kapı açılmayınca merdivenle evin penceresinden içeriye bakan komşuları, Akbaş'ı yatak üzerinde hareketsiz vaziyette görünce jandarmayı arayarak yardım istedi.

Çilingir yardımıyla eve giren jandarma ve 112 Acil Servis ekipleri, Mustafa Akbaş'ın yaşamını yitirdiğini belirledi.

Savcılık talimatıyla Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi morguna kaldırılan ceset üzerinde yapılan ilk incelemede, ölümün karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu oluştuğu tespit edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL