Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, şehirde gerçekleşecek NATO Zirvesi süresince sağlık hizmetlerinin aksayıp aksamayacağına dair merak edilenleri yanıtladı. Yapılan resmi açıklamada, tüm sağlık tesislerinin normal işleyişine tam kapasiteyle devam edeceği vurgulandı.
Kesintisiz Sağlık Hizmeti Güvencesi
Açıklamada; acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri ve yataklı tedavi hizmetlerinin herhangi bir kısıtlama olmaksızın kesintisiz sürdürüleceği belirtildi. Vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminde sorun yaşamaması için MHRS planlamasında gerekli düzenlemelerin yapıldığı ifade edildi.
Dezenformasyon Uyarıları Dikkate Alınmalı
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, zirve gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirlerin standart uygulamalar olduğunu hatırlattı. Kamuoyundan, doğruluğu teyit edilmemiş dezenformasyon içerikli paylaşımlara itibar edilmemesi önemle rica edildi. Planlamaların, vatandaşların sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmasını sağlamak amacıyla yapıldığı kaydedildi.