Ankara'da gübre ve ilaç bayileri toplantısı

ANKARA (AA) - Beypazarı Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü, gübre ve ilaç bayileri ile toplantı düzenledi. Müdürlük binasında yapılan toplantıda,...

ANKARA (AA) - Beypazarı Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü, gübre ve ilaç bayileri ile toplantı düzenledi.

Müdürlük binasında yapılan toplantıda, İlçe Gıda Tarım Hayvancılık Müdürü Yavuz Ekici, 12 gübre ve ilaç bayisi çalışanıyla bir araya geldi.

Toplantıda, ilaç kullanımı ile ilgili mevzuat konuları görüşüldü.

Özellikle ilçede üretimi yapılan havuç başta olmak üzere sebze üretiminde kullanılan ilaçların kalıntıları ve üretici kayıt defterleri konuları hakkında firma sahiplerine bilgi verildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE