Ankara'da ev yangını

Nallıhan ilçesindeki yangında, karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı

ANKARA (AA) - Ankara'nın Nallıhan ilçesinde çıkan yangında, karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Sobran Mahallesi'nde İsmail Yıldırım'a ait ahşap evde yangın çıktı. Evin tamamen yandığı, eşyaları dışarıya çıkarmak isteyen İsmail Yıldırım, eşi Emine Yıldırım ile annesi Fatma Yıldırım'ın karbonmonoksit gazından etkilendiği belirtildi.

Sağlık ekiplerince Nallıhan Devlet Hastanesine kaldırılan 3 kişi, ilk müdahalelerinin ardından Ankara'daki hastanelere sevk edildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL