Ankara’da EGO otobüsü kaza yaptı: Çok sayıda yaralı var

Ankara'nın Keçiören ilçesinde sabah saatlerinde EGO Genel Müdürlüğü’ne ait bir otobüs kaza yaptı. İlk belirlemelere göre kazada çok sayıda kişi yaralanırken, olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Ankara'nın Keçiören ilçesinde EGO Genel Müdürlüğü’ne ait bir toplu taşıma otobüsü, henüz belirlenemeyen bir nedenle sabah saatlerinde kaza yaptı.

Çok sayıda yaralı var

İlk belirlemelere göre kazada çok sayıda kişi yaralandı. Yaralılar, olay yerine sevk edilen 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından çevredeki hastanelere kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumları hakkında henüz resmi bir açıklama yapılmadı.

Polis kaza yerinde inceleme başlattı

Kaza sonrası olay yerine gelen trafik polisleri bölgede güvenlik önlemi aldı. EGO otobüsünün karıştığı kazanın nedeni henüz netlik kazanmazken, polis ekipleri kaza ile ilgili inceleme başlattı.

Kazaya ilişkin gelişmeler oldukça haber güncellenecektir.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

İnternette "Burs ve İş" Tuzağına Film Gibi Operasyon
ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü