Ankara Valiliği, KESK'in mitingine izin vermedi

KESK'in yarın Ankara'da gerçekleştirmeyi planladığı mitinge Valilik tarafından "güvenlik" gerekçesiyle izin verilmedi

ANKARA (AA) - Ankara Valiliği, Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonunun (KESK) yarın gerçekleştirmeyi planladığı mitinge güvenlik gerekçesiyle izin vermedi.

AA muhabirinin emniyet yetkililerinden aldığı bilgiye göre, yarın KESK tarafından düzenlenmesi planlanan miting için Ankara Valiliği olumsuz yanıt verdi.

KESK Genel Sekreteri Hasan Toprak başkanlığındaki 7 kişilik düzenleme kurulunca Ankara Valiliğine 7 Ekim'de yapılan başvuru, Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri ile OHAL kanunlarının ilgili maddeleri gereğince ve güvenlik gerekçesiyle uygun görülmedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL