Ankara Emniyeti'nde bayramlaşma

Ankara İl Emniyet Müdürü Servet Yılmaz, emniyet personeliyle bayramlaştı

ANKARA (AA) - Ankara İl Emniyet Müdürü Servet Yılmaz, makamında emniyet personelinin bayramını kutladı.

Yılmaz, Ankara Emniyet Müdürlüğü kadrosunda bulunan il emniyet müdür yardımcıları, şube müdürleri ve yardımcıları ile her rütbeden personelle bayramlaşmak üzere makamında bir araya geldi.

Emniyet personeli ile tek tek tokalaşan Yılmaz, personelin bayramını tebrik etti.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ