Anjiyodan sonraki ilk fotoğraf

KKTC'deki Yakın Doğu Üniversitesi (YDÜ) Hastanesi'nde iki gün önce anjiyo olan şovmen Mehmet Ali Erbil, yoğun bakımdan çıkarıldı.

Sağlık durumunun iyi olduğu belirtilen Erbil normal servise alınırken görüntülendi. Yoğun bakımdan çıkarılışında Erbil'in yanında yakınları ile menajeri Stelyo Pipis de bulundu.

YDÜ Kalp Merkezi Başkanı Prof Dr. Barış Ökçün, iki gün önce anjiyografi yaptıkları Erbil'in tıkalı olan bir damarının “Balon” yöntemiyle açıldığını anımsattı.

Ökçün, “Yoğun bakım süreci gayet normal geçti. Şu anda hastamız gayet iyi. Yoğun bakımdan çıkarıp servise aldık. Birkaç gün içerisinde de her şey yolunda giderse, taburcu etmeyi planlıyoruz” dedi.

Magazin Haberleri

Bülent Şakrak'tan Korkutan Haber! Kalp Damarında %90 Tıkanıklık Çıktı
Kazım Koyuncu'yu o oynayacak
Kanye West konseri havadan görüntülendi
Eşi acı haberi duyurdu! Reha Muhtar'ın hastalığı üzdü
YİNE BİR BAYRAM ÇIKIŞI