Angola, kamu fonlarından çalınan 5 milyar doları geri aldı

DAKAR (AA) - Angola'nın yolsuzlukla çalınan 5 milyar dolarını geri aldığı bildirildi. Yerel basındaki haberlere göre, Adalet Bakanı Francisco Queiroz,...

DAKAR (AA) - Angola'nın yolsuzlukla çalınan 5 milyar dolarını geri aldığı bildirildi.

Yerel basındaki haberlere göre, Adalet Bakanı Francisco Queiroz, önceki hükümetlerin döneminde kamu görevlilerinin çaldığı 5 milyar doları kurtardıklarını belirtti.

Queiroz, bu miktarın 3 milyar dolarının varlık fonundan kaçırıldığını kaydetti.

Angola yönetimi, babası döneminde hazinenin başı olan, eski Cumhurbaşkanı Jose Eduardo dos Santos'un oğlu Jose Filomeno'yu yolsuzlukla suçluyor. Davası halen süren Jose Filomeno suçlamaları reddediyor.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL