Sağlık kurumlarının birleştirilmesiyle insanların sağlıklı hizmet almaya başladığını kaydeden Angı, “Türkiye genelinde olduğu gibi Konya’da da sağlık alanında önemli hizmetlere imza attık. SSK Hastanesi’ni araştırma hastanesi, Zindankale Dispanseri’ni kapsamlı bir hale getirerek, en iyi hizmeti vermenin mücadelesini veriyoruz. Onkoloji Hastanesi’nin tamamlanması için de gerekli çalışmalar devam ediyor. Artık Konya’da kanser hastaları bile tedavi olabiliyor. Bütün bu hizmetler yapılanlarla sınırlı kalmayacak. Elimizden gelen bütün gayreti göstererek, yapılması gereken bütün hizmetlerin arkasında olmaya devam edeceğiz” dedi. “Genç ve dinamik bir yapıya sahip olan Memleket Gazetesi’ni ikinci yaşına girmesi sebebiyle kutluyorum” diyen Angı, “Memleket Gazetesi yayın hayatına başladığı günden bu yana Konya’ya önemli katkılarda bulunuyor. Doğru ve tarafsız yayıncılık ilkesiyle Memleket Gazetesi, memleketin sorunlarına eğiliyor. Severek okuduğum bir gazete. Yeni yılınızda başarılar diliyorum” ifadelerine yer verdi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Adem Alemdar ise, Memleket’in okuyucularının desteğiyle büyümeye devam edeceğini kaydetti. Memleket
Angı’dan gazetemize ziyaret
AK Parti Konya Milletvekili Hasan Angı, Gazetemiz Sahibi ve Genel Yayın Yönetmeni Adem Alemdar ile Genel Müdür Uğur Özteke’yi ziyaret ederek, hükümetin çalışmaları hakkında bilgi verdi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?