Andrea Pirlo: "Sezonun en kötü maçını oynadık"

Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Andrea Pirlo, Antalyaspor karşısında sezonun en kötü maçını oynadıklarını söyledi.

Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Andrea Pirlo, Antalyaspor karşısında sezonun en kötü maçını oynadıklarını söyledi.

Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında Fatih Karagümrük evinde karşılaştığı Antalyaspor'a 1-0 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Karagümrük Teknik Direktörü Andrea Pirlo, "Sezonun en kötü maçını oyandık. Hiç hareketlenmedik. Rakip bizi yarı sahasında kabul etti. Topu hızlı çeviremedik. Hiçbir şeyi istediğimiz gibi yapamadık. Kendi oyunumuzu sahaya yansıtamadık. Bu maçı hızlı bir şekilde unutacağız. Maalesef 3 haftalık aramız var. Çok uzun bir araya gireceğiz. Ondan sonra Adana Demirspor maçını analizini yapacağız" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar