Andaç Gürkan Kocabıyık: “Umarım 2. devreye iyi başlarız”

Tuzlaspor Teknik Sorumlusu Andaç Gürkan Kocabıyık, Altay galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada mutlu olduklarını aktararak, "Umarım 2. devreye iyi başlarız"...

Tuzlaspor Teknik Sorumlusu Andaç Gürkan Kocabıyık, Altay galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada mutlu olduklarını aktararak, "Umarım 2. devreye iyi başlarız" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 19. haftasında Tuzlaspor, konuk ettiği Altay'ı 4-2 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Tuzlaspor Teknik Sorumlusu Andaç Gürkan Kocabıyık, "Devrenin son maçını 3 puanla kapadığımız için mutluyuz. En azından sezonun ikinci devresine iyi hazırlanacağız, moralli gireceğiz. Zor bir süreçti bizim için. Mücadele de iyi bir skorla bitti. Umarım 2. devreye iyi başlarız" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü