Anaokulu öğrencileri ekmek israf etmemeyi öğreniyor

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir'de, ekmek israfı konusunda anaokulu öğrencilerinin bilinçlendirilmesi amacıyla farklı etkinlikler ve ziyaretler yapıldı. Merkez...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir'de, ekmek israfı konusunda anaokulu öğrencilerinin bilinçlendirilmesi amacıyla farklı etkinlikler ve ziyaretler yapıldı.

Merkez Dr. Meral Kılıçözlü Anaokulu öğrencileri arasında farkındalık oluşturulması amacıyla "İsraf Azalıyor Kırşehir Kazanıyor" sloganıyla "Sepetimde Ekmek Var" projesi hazırladı.

Okulun müdürü Selçuk Kaygısız rehberliğinde çeşitli alan gezileri yapıldı.

Kent merkezindeki bir fırına götürülen minik öğrenciler, ekmeğin yapım aşamalarını ve zorluklarını öğrendi. Öğrenciler, daha sonra Kırşehir Belediyesi Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ederek evlerinden getirdikleri bayat ekmekleri hayvanlara verdi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE