ANALİG Masa Tenisi Yarı Final Müsabakaları sona erdi

SİVAS (AA) - Sivas düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Masa Tenisi Yarı Final müsabakaları sona erdi.Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğünün...

SİVAS (AA) - Sivas düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Masa Tenisi Yarı Final müsabakaları sona erdi.

Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğünün 2017 yılı faaliyetleri programında düzenlenen müsabakaya 18 ilden 24 takım katıldı.

Dört Eylül Spor Salonunda yapılan müsabakalar sonucunda 8 takım, nisan ayında Trabzon'da yapılacak final müsabakalarına katılmaya hak kazandı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü