Anadolu Yıldızları ‘devam’ dedi

Kayseri Şeker 1. Amatör Küme Play-Out son maçında Yerköyspor'u mağlup eden Anadolu Yıldızları ligde kaldı.

Kayseri Şeker 1. Amatör Küme Play-Out son maçında Yerköyspor'u mağlup eden Anadolu Yıldızları ligde kaldı.

Kayseri Şeker 1. Amatör Küme normal sezonun ardından Play-Out heyecanı da sona erdi. Play-Out heyecanında 3 takımdan biri olan Anadolu Yıldızları, oynadığı 2 maçı da kazanarak ligde kalmayı başardı. Erciyesgücü FK ve Yerköyspor'u mağlup etmeyi başaran Anadolu yıldızları gelecek sezonda yoluna 1. Amatör Küme'de devam edecek. Anadolu Yıldızları dün oynadığı ve 2-0 geriye düştüğü maçta Yerköyspor'u 5-3 mağlup ederek etmeyi başardı.

Yerköyspor maçında Anadolu Yıldızlarının gollerini İsmail Aslantaş (2), Lokman Arslan, Mustafa Yılmaz ve Burak Arslan kaydetti. Yerköyspor galibiyeti sonrası Anadolu Yıldızları oyuncuları büyük sevinç yaşadılar.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler