Öğleden önce kondisyon salonunda yapılan çalışmaya tüm futbolcular katılırken yeşil-beyazlılar, günün ikinci çalışmasını öğleden sonra gerçekleştirdi.
Karatay Belediyesi Tatlıcak tesislerinde koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan akşam antrenmanında futbolcular, teknik direktör Abdurrahman Baysangur ve yardımcıları yönetiminde 5’e 2 pas çalışması ve ardından yarı sahada çift kale maç ile antrenmanı tamamladı.
Anadolu Selçukspor'da hazırlıklar sürüyor
Spor Toto 2. Futbol Ligi Beyaz Grup'ta 2015-2016 futbol sezonun ikinci yarısı için hazırlıklarını sürdüren Konya Anadolu Selçukspor, dün günü çift çalışma ile geride bıraktı.
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ