ANADOLU SELÇUKSPOR 10 KİŞİLİK RAKİBİNDEN FARK YEDİ

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta Anadolu Selçukspor, Fetihyespor'a deplasmanda 3-0 yenildi

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta Anadolu  Selçukspor, Fetihyespor'a deplasmanda 3-0 yenildi. Muğla Atatürk Stadı'nda oynanan ve ilk yarısı 0-0 biten karşılaşmada 45. dakikadan itibaren 10 kişi mücadele eden rakibi karşısında, ikinci yarıda 3 gol yiyenn yeşil-beyazlılar, ikinci yarıya puansız başladı.

 

STAT: Muğla Atatürk
HAKEMLER: Mert Güzenge **, Ümit Ambar **, Ogün Kamacı **
FETHİYESPOR: Metin ***, Bayram ***, Onur, Hüseyin ***, Mert Er ***, Hakan ** (Dk. 70 Uğur **), Cenk ***, Aytaç **, (Dk. 85 Rıdvan *), Emre Okur ***, Deniz ** (Dk.46 Tunay **), İlyas ***
KONYA ANADOLU SELÇUKSPOR: Ahmet Üçgün *, Candemir **, Rıfat **, İsmail **, Seddar **, Oğuz * (Dk. 60 Okan *), Ali Dere * (Dk. 79 Ali Aydemir *), Tufan **, Ahmet Önay **, Aykut **, Okan Derici * (Dk. 74 Yılmaz *)
GOLLER: Dk. 55 ve 65 Emre, Dk. 79 Uğur (Fethiyespor)
KIRMIZI KART: Dk. 45 Mert Er (Fethiyespor)
SARI KARTLAR: Dk. 8 Aytaç, Dk. 80 Onur (Fethiyespor), Dk. 15 Oğuz, Dk. 58 İbrahim (Konya Anadolu Selçukspor)

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ