Konya Anadolu Selçukspor, 2015-2016 futbol sezonu devre arası lig hazırlıkları kapsamında Konya’da 26 Aralık 2015 günü başlayan birinci dilim hazırlık çalışmalarımız noktalandı.
Yeşil-beyazlılar öğleden önce yaptığı çalışma ile hazırlıklarının ilk evresine son verdi. Teknik direktörümüz Abdurrahman Baysangur tarafından öğleden sonra futbolculara izin verilirken yeşil-beyazlılar bugün ikinci dilim kamp çalışmalarını yapacağı Antalya’ya hareket rtti. Yeşil-beyazlılar, Papillon Belvil Otel’de 15 Ocak 2016 tarihine kadar çalışmalarını sürdürecek.
Anadolu Selçuk Antalya'ya gitti
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ