Amerika Diyanet Merkezi'nde Regaip Kandili

Başkent Washington yakınındaki merkezde düzenlenen programa bölgede yaşayan yüzlerce Müslüman katıldı

WASHINGTON (AA) - ABD'de başkent Washington yakınındaki Amerika Diyanet Merkezi'nde (DCA) Regaip Kandili dolayısıyla düzenlenen programa bölgede yaşayan Müslümanlar yoğun ilgi gösterdi.

Açılışını geçen yıl Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığı, ABD'deki en büyük camilerden birini bünyesinde barındıran merkezdeki kandil programına, Washington ile çevre eyaletlerde yaşayan farklı etnik kökenlerden çok sayıda Müslüman katıldı.

Programda, akşam namazının ardından Kur'an-ı Kerim, mevlit ve ilahiler okundu, dualar edildi.

Yatsı namazından sonra ise cemaate yemeklerin ikram edildiği etkinlik, dualar eşliğinde son buldu.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE