Ameliyatlar tatile kalınca yoğunluk arttı.

Numune Hastanesi Başhekimi Dr. Rıza Sarıbabıçcı, öğrencilerin amileyatının yarıyıl tatiline bırakılması sebebiyle hasta sayısının arttığını belirtti.

Konya Numune Hastanesi Başhekimi Dr. Rıza Sarıbabıçcı, ameliyatların yarıyıl tatiline bırakılması nedeniyle tatil boyunca günlük bakılan hasta sayısı 5 binden 6 bin seviyelerine çıktığını söyledi.

Sarıbabıçcı, Konya Numune Hastanesinde hasta yoğunluğunun beli dönemlerde arttığı belli dönemlerde ise azaldığını söyledi.
Yarı yıl tatili döneminde de hastanelerinde yoğunluğun kayda değer oranda arttığını ifade eden Sarıbabıçcı, ''Ameliyatların yarıyıl tatiline bırakılması nedeniyle tatil boyunca hastanemizde günlük bakılan hasta sayısı 5 binden 6 bin seviyelerine çıktı'' dedi.

Öğrencilerin olduğu ameliyatlar arasında fıtık ve bademcik gibi ertelenebilen ameliyatların ön plana çıktığını anlatan Sarıbabıçcı, yarıyıl tatilinde ortaya çıkan yoğunluğun aldıkları önlemler sayesinde sorunsuz geçtiğini dile getirdi.

Kent merkezinde olmasının da etkisiyle Konya'nın en yoğun hastanesi durumundaki Konya Numune Hastanesinde hizmetlerin aksamadan devam ettiğini dile getiren Sarıbabıçcı, hizmet kalitesinde özel hastanelerle rekabet etmeye devam ettiklerini sözlerine ekledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?