Amedspor’dan TFF’ye istifa çağrısı

Amedspor Kulüp Başkanı Selahattin Yıldırım, Bursaspor ile Amed Sportif Faaliyetler arasında oynanan müsabakada yaşanan saha ve tribün olayları sonrası...

Amedspor Kulüp Başkanı Selahattin Yıldırım, Bursaspor ile Amed Sportif Faaliyetler arasında oynanan müsabakada yaşanan saha ve tribün olayları sonrası Bursa temsilcisinin yeterli nedenlerle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na (PFDK) sevk edilmediğini savunarak Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) istifa çağrısında bulundu.

TFF 2. Lig Beyaz Grup 25. haftasında oynanan Bursaspor - Amed Sportif Faaliyetler maçında yaşanan saha ve tribün olayları sonrası TFF, dün yaptığı açıklamayla Bursaspor'u, "çirkin ve kötü tezahürat', "saha olayları', "merdiven boşluklarının boş bırakılmaması" ve "talimatlara aykırı hareketi" sebepleriyle PFDK'ya sevk etmişti.

Amedspor Kulüp Başkanı Selahattin Yıldırım ise sevk maddelerini yetersiz bularak TFF yönetimi, Disiplin Kurulu ve MHK'ya istifa çağrısında bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?