Ambulans, otomobile çarptı: 6 yaralı

İSTANBUL (AA) - Gaziosmanpaşa'da, ambulansın otomobile çarpması sonucu 6 kişi yaralandı.Alınan bilgiye göre, TEM Otoyolu Gaziosmanpaşa mevkisinde, emniyet...

İSTANBUL (AA) - Gaziosmanpaşa'da, ambulansın otomobile çarpması sonucu 6 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, TEM Otoyolu Gaziosmanpaşa mevkisinde, emniyet şeridinde Ankara yönünde ilerleyen 34 SIB 90 plakalı özel bir firmaya ait ambulans, emniyet şeridinde park halinde beklediği belirtilen 34 L 3821 plakalı otomobile arkadan çarptı. Kazada otomobilde bulunan 3 kişi ile ambulans sürücüsü ve 2 sağlık personeli yaralandı.

Kazaya karışan ambulans ve otomobilin çekiciyle kaldırılmasının ardından, bir süre trafiğe kapatılan yol ulaşıma açıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL