Ambulans hastaya giderken kaza yaptı

Konya'da bir hastaya yetişmek için hızlı giden ambulans, kavşaktan geçtiği sırada fren yapan tramvaya çarptı

Konya'da içinde doktor ve hemşirenin bulunduğu ambulans, hasta kurtarmaya giderken tramvayla çarpıştı. Ambulans yan yatarken, kazada ölen ya da yaralanan olmadı.

Kaza, merkez Selçuklu ilçesi İstanbul Yolu Türmak Kavşağı'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şahin Akkaş idaresindeki 42 BBM 31 plakalı ambulans, içindeki doktor ve hemşireyle birlikte Bosnahersek Mahallesi'ndeki hastaya müdahale etmek için Elmalı Hamdi Caddesi'nden yola çıktı. Caddenin Yeni İstanbul Yolu ile kesiştiği Türmak Kavşağı'ndan geçen ambulans, Bosnahersek Mahallesi istikametine giden tramvayla çarpıştı. Kazada ambulans yan yatarken, tramvay yolcuları ve sağlık ekibi panik yaşadı.

Kazadan şans eseri yara almadan kurtulan ambulanstaki doktor, hemşire ve sürücü, gelen başka bir ambulansa bindirildi.
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti