Amacı verilen siparişi yerine ulaştırmaktı! Motorunu çaldılar

Konya’da yemek siparişi getiren kuryenin motosikletinin çalınma anı, güvenlik kamerası tarafından görüntülendi.

Olay, 25 Şubat’ta merkez Selçuklu ilçesi Akıncılar Mahallesi Akıncılar Parkı’na yakın bir sitede yaşandı.

Edinilen bilgiye göre, aldığı yemek siparişlerini getiren restoran kuryesi Mustafa Yeşil, motosikletinin anahtarını çalışır halde üzerinde bıraktı.

Anahtarın üzerinde olduğunu gören kimliği belirlenemeyen 2 hırsızlık şüphelisinden biri etrafı kontrol ederken diğeri de motosiklete binerek olay yerinden uzaklaştı.

Bu anlar ise sitenin güvenlik kameraları tarafından saniye saniye görüntülendi.

Motorun çalınmasının ardından Mustafa Yeşil, polise giderek şikayette bulundu.

KONYA Haberleri

FIRÇA SAPI SİLAH SAYILDI
DALLARI BASTI KİRAZ
CHP KONYA'DA ÖZEL ISRARI
KONYA'DA SEVİNDİREN DÜŞÜŞ
PAZAR GÜNÜ SOKAĞA ÇIKACAKLAR DİKKAT