Altınordulu futbolcular çalışmalarını evde sürdürüyor

İZMİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Altınordu'da futbolcular yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle hazırlıklarını evlerinde sürdürüyor.Altınordu...

İZMİR (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Altınordu'da futbolcular yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle hazırlıklarını evlerinde sürdürüyor.

Altınordu Kulübünden yapılan açıklamada, lige ara verilmesine rağmen futbolcuların antrenmanlarına evde devam ettiği belirtildi. Teknik ekibin tüm çalışmaları görüntülü takip edip, kayıt altına aldığı bildirildi.

Altınordu Teknik Direktörü Hüseyin Eroğlu, herkesin bu süreçte evde kalması gerektiğini belirterek, "Her şeyin en kısa sürede normale dönmesini istiyorsak alacağımız en iyi önlem evde kal çağrısına uymak." ifadelerini kullandı.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de