Altınordu’dan örnek davranış

Altınordu, Spor Toto 1. Lig'in 33. haftasında Altay'la oynanan İzmir derbisinden sonra Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu'nun kendilerine ait olan soyunma odasını...

Altınordu, Spor Toto 1. Lig'in 33. haftasında Altay'la oynanan İzmir derbisinden sonra Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu'nun kendilerine ait olan soyunma odasını temizleyerek örnek bir davranışa imza attı.

Spor Toto 1. Lig'in 33. haftası İzmir derbisine sahne oldu. Altay, Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu'nda Altınordu'yu konuk etti. Karşılaşma Altınordu'nun 2-1 üstünlüğüyle tamamlandı. Maç sonrasında Altınordu bir klasik haline getirdiği soyunma odasını aldığı gibi bırakma eylemini yine gerçekleştirdi. Dün maç sonrasında da Altınordu sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Derbi galibiyeti sonrası her zaman olduğu gibi Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu'nda da soyunma odamızı nasıl bulduysak öyle bıraktık" denildi.

Yorum Yap
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler