Altınları falcıya kaptırdı!

Konya'nın Beyşehir ilçesinde 2 bohçacı kadın, satış için gittikleri bir evde büyü bozma bahanesiyle altın bilezikleri alıp kayıplara karıştı.

Olay, öğle saatlerinde Hamidiye Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, bohçacılık yapan 2 kadın, Yeşilyurt semtinde 4 katlı bir evin önüne satış yapmak için geldi. Burada sattıkları ürünleri gösteren ve sohbet etmeye başlayan bohçacı 2 kadın, daha sonra birinci katta oturan ev sahibi kadına kahve falına bakma teklifinde bulundu. Kahve falına bakan bohçacılar, kadının üzerinde ve evinde büyü olduğunu söylediler. Bu büyüyü bozabileceklerini kaydeden bohçacı kadınlar, S.Ö. ve gelini İ.K.'den evde bulunan tüm altınları getirmeleri istedi. Bir beze sarılı altınların getirilmesinin ardından bir süre sonra bohçacı kadınlar büyünün bozulduğunu söyleyip evden ayrıldılar. Bohçacıların evden ayrılması sonrasında bez içerisindeki altınların olmadığını fark eden ev sahibi, ziynet eşyalarının çalındığını anladı. Şikayet üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edilirken, kadının evde bulunan 6 bileziğinin çalındığı ortaya çıktı. Polis, eşkali belirlenen şüpheli 2 kadını yakalamak için çalışma başlattı.
 

POLİS-ADLİYE Haberleri

SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar