Devletimiz tüm ihtiyaçları karşılayacak ama!.. Gençlerimiz için şimdi vefa vakti

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, "65 yaş üstü büyüklerimiz bizim için çok değerli ve tüm önlemler onların sağlığı için. Devletimiz tüm ihtiyaçları karşılayacak ama gençlerimiz için şimdi vefa vakti" dedi.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay koronavirüs tedbirleri kapsamında 65 yaş ve üzeri ile kronik rahatsızlığı bulunanlar için "İkametten ayrılma kısıtlaması/yasaklanması" genelgesinin ardından sosyal medya hesabından gençlere çağrıda bulundu.

Twitter hesabından gençlere çağrı yapan Altay, "65 yaş üstü büyüklerimiz bizim için çok değerli ve tüm önlemler onların sağlığı için. ... Devletimiz tüm ihtiyaçları karşılayacak ama gençlerimiz için şimdi vefa vakti. ... Gençler, virüsten korunma kurallarına uyarak komşuluğumuzu göstermenin tam zamanı. Size güveniyorum" ifadelerini kullandı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?