"Alo Kene" hattı kuruldu

Meram Belediyesi tarafından "Alo Kene Hattı" kuruldu.

Halkla İlişkiler bünyesinde kurulan ALO 153 Hattı ile pikniğe gidecek olan vatandaşları keneye karşı bilgilendirmeyi amaçlayan Meram Belediyesi, ayrıca sınırları dahilinde bulunan piknik alanların da keneye karşı ilaçlamalarına hız verdi.

 

İlaçlanan alanlara bilgilendirici levhalar koyan Meram Belediyesi, zabıtalarla da piknik yapan vatandaşları keneye karşı uyarıyor.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, vatandaşlarımızın kene korkusu olmadan piknik yapmaları için gerekli önlemleri aldıklarını belirterek, "Kurduğumuz hat da bu çalışmaları destekleyecek. İlaçlama çalışmalarına önem verdik ve gerekli tedbirlerimizi de aldık. Halkımız huzur içinde piknik yapabilir" şeklinde konuştu.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?