Almanya Başbakanı Merkel Türkiye'den ayrıldı

GAZİANTEP (AA) - Almanya Başbakanı Angela Merkel, Türkiye'den ayrıldı. Merkel, Gaziantep Üniversitesi Kongre ve Sanat Merkezi'nde, Valilik tarafından düzenlenen...

GAZİANTEP (AA) - Almanya Başbakanı Angela Merkel, Türkiye'den ayrıldı.

Merkel, Gaziantep Üniversitesi Kongre ve Sanat Merkezi'nde, Valilik tarafından düzenlenen resepsiyon sonrası Gaziantep Havalimanına geçti.

Türkiye'den ayrılan Merkel'i, Başbakan Ahmet Davutoğlu ile diğer ilgililer uğurladı.

Bu arada AB Konseyi Başkanı Donald Tusk ve AB Komisyonu Birinci Başkan Yardımcısı Frans Timmermans da ayrı uçakla kentten ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL