Alkollü sürücü zor anlar yaşattı

Sanayi Köprülü Kavşağı’nda kaza yapan alkollü sürücü, kendisini görüntülemek isteyen kameramanı görünce tehditler savururken, polislere de zor anlar yaşattı. Sürücünün yapılan muayenesinde 150 promil alkollü olduğu tespit edildi.

Sanayi Köprülü Kavşağı'nda önceki gece saat 02.00 sıralarında, virajı alamayarak kaldırıma çıkan S.A. (50) idaresindeki 34 AT 9500 plakalı minibüs, ağaca çarptıktan sonra takla atarak 33 metre sürüklendi. Kaldırımda bulunan bir başka ağaca çarparak durabilen minibüsten kendi çabalarıyla çıkan S.A, kazadan küçük sıyrıklarla kurtuldu. Polislerin olay yerine gelmesiyle tedirgin olan S.A, kendisini görüntülemek isteyen kameramanı görünce tepki gösterdi. Kameramana küfürler ve tehditler savuran S.A, bir ara gazetecinin üzerine yürümek isteyince polisler tarafından engellendi. S.A, polislerin, "Minibüsü sen mi kullanıyordun?" sorusuna, "Hayır" yanıtını verdi. Polisin ısrarla minibüsü "Kim kullanıyordu?" sorularına ilginç cevaplar veren S.A, "Ben kullanmıyordum, arkadaşım beni eve bırakacaktı kaza yaptı" şeklinde cevap verdi. Polisin, "Öyleyse arkadaşın nerede?" sorusuna ise S.A, "Kaçtı" şeklinde açıklık getirdi. Sürücü en sonunda gazetecilere "Evet aracı ben kullanıyordum" diyerek gerçeği itiraf etti. Alkol ölçümü için güçlükle trafik ekibinin yanına götürülen S.A, alkolmetre çubuğunu üfleyemeyince, polisin nasıl üfleneceğini tarif etti. Ortaya ilginç görüntüler çıkarken, S.A'nın yapılan alkol muayenesinde 150 promil alkolü olduğu tespit edildi. Alkollü sürücü, polis aracına bindirilirken, kazada büyük hasar gören minibüs çekiciyle bulunduğu yerden parka çekildi.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?