Alköllü Sürücü, Park Halindeki Otomobile Ardından Doğalgaz Panosuna Çarptı

Konya'da direksiyon hakimiyetini kaybeden alköllü otomobil sürücüsü, önce park halindeki araca ardından da bir apartmanın doğalgaza panosuna çarpttı. Doğalgaz panosundan sızan gaz, çevre sakinlerini korkuttu

Konya'da direksiyon hakimiyetini kaybeden alköllü otomobil sürücüsü, önce park halindeki araca ardından da bir apartmanın doğalgaza panosuna çarpttı. Doğalgaz panosundan sızan gaz, çevre sakinlerini korkuttu.

Meram ilçesi Aksinne Mahallesi'nde Hüdaverdi B, idaresindeki 42 BBM 12 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle park halindeki otomobile çarptı. Hızını alamayan otomobil, apartmanın doğalgaz borusuna çarparak durabildi.

Kaza sonrası yaşanan gaz sızıntısı, paniğe neden oldu. Mahalle sakinlerinin durumu bildirmesi üzerine olay yerine gelen ekipler, doğalgaz bağlantısını keserek, gaz sızıntısını engelledi. Yapılan alkol testinde Hüdaverdi B'nin 115 promil alkollü olduğu belirlendi.

Sürücünün gözaltına alındığı kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu