Konya'da alkollü araç kullandığı için 4 defa işlem gören ve ehliyetine el konulan sürücü, polisin uygulamasında yine ehliyetsiz ve alkollü yakalandı. Polise, ehliyet ve ruhsat ibraz edemeyen alkollü sürücünün kullandığı otomobilin de sigortasının ve muayenesinin yapılmadığı anlaşıldı. Çekim yapan kameramana ne bulursa fırlatan ve yapılan muayenesinde 132 promil alkollü çıkan sürücü, polislere de zor anlar yaşattı.
Saat 01.00 sıralarında Mevlana Caddesi üzerinde araçlar üzerinde uygulama yapan polis ekibi, durumundan şüphelendiği 34 UD 027 plakalı otomobili durdurdu. Polise ruhsat ibraz edemeyen sürücü Orhan A.'nın (38) ehliyetsiz ve alkollü olduğu anlaşıldı. Bunun üzerine yapılan plaka sorgusunda otomobilin sigortasının ve muayenesinin yapılmadığı ortaya çıktı. Ehliyetine daha önce alkollü araç kullandığı için 2011 yılına kadar el konulduğunu belirten Orhan A., çekim yapan kameramanı fark edince tepki göstermeye başladı. Polise kendisinin işadamı olduğunu söyleyen alkollü sürücü, kendisine kimlik soran polise de bağırarak cevap verdi. Trafik ekibinin gelmesiyle birlikte yapılan alkol muayenesinde 132 promil alkollü olduğu belirlenen Orhan A., küfrettiği basın mensuplarına sigarasını fırlattı. Muhabirin sorularına da küfürlü cevap veren alkollü sürücü, aracının etrafında kovaladığı kameramana cep telefonunu fırlattı. Alkol sonuç makbuzunu imzalamayı reddeden Orhan A. polislere zor anlar yaşattı. Polisin uzun uğraşlarına rağmen makbuzu imzalamamakta ısrar eden Orhan A. muhabirin "Tekrar alkollü araç kullanır mısın?" sorusuna "Kullanacağım, her zaman" diyerek küfür etmeye devam etti. Alkollü sürücü trafik polisiyle birlikte fırlattığı cep telefonunu yerlerde aradı. İmza atmamakta direnen alkollü sürücü polis merkezine götürülürken, otomobil bulunduğu yerden çekiciyle oto parka kaldırıldı. iha